Kam te nesejo krila?

Skoči na zadnjo objavo...

FlyDubai problem

Dodan: 03.09.17 @00:39:07

ŽigaR

Registriran uporabnik



Turist

Zivjo

Meseca marca smo trije kupili karto za na Sri lanko, z letalsko druzbo flyDubai. Potujemo 12.9.2017, letimo iz Beograda do Colomba s postankom v Dubaju. Ker moja placilna kartica ni delovala, nam je karte kupila prijateljica, ki ne potuje z nami... vse ok, potujemo cez teden dni, vsi nestrpni in veseli, potem pa ŠOK!!!

V drobnem tisku naših, že plačanih letalskih kart opazim da moram na letaliscu imeti kopijo njenega passporta in kartice. Ok imam, na kar opazim da ce letim na Sri lanko in sem kupil karte s kartico osebe, ki ne potuje z nami, potovanje ni mogoce. Klicem na flydubai sedez v Dubai, kjer mi arogantna svetovalka pove, da imam dve opciji. 

1. Na letaliscu placati ponovni enkratni znesek za vse tei karte, torej karte placamo se enkrat... zakaj?!

2. Odjavimo sedanje karte, za to placamo nekaj okoli 100€ po osebi, kupimo nove karte, ki so sedaj 200+ € drazje od nasih ze kupljenih, in cakamo 6 tednov da nam povrnejo kupnino prvih kupjenih kart.

 

se je komu to ze zgodilo, kaj naj storimo? Morami res placati se enkrat ceno kart ki smo jo ze placali? 

 

Prosim za nasvete

0     0

ja

Gost




se je zgodilo, najceneje je da plačaš nove karte in zahtevaš denar nazaj. kar boš tudi dobil.

 

0     0

ŽigaR

Registriran uporabnik



Turist

Torej je najbolje da si kupimo nove karte ki so po osebi cca. 500€, placamo 200 zirhamov (cca.45&euro po osebi za en let torej 90€ po osebi da nam karte sploh odjavijo in pocakamo 6 tednom da nam vrnejo kupnino 320€ nasih prvih kart?

Pa flydubai druzba? Je res tako slaba kot govorijo nekateri ali je vse malce pretirano?

0     0

Lol

Gost




Lahko pa povabite prijateljico,ki je karte kupila,da gre z vami,karto ji častite,stroške imate tako in tako,mogoče ima lahko vsaj ona kaj od tega....

0     0

niče

Gost




FlyDubai je nočna mora. Iz Muscata v Dubaj (50 minutni let) smo imeli 6-urno zamudo, potniki smo čakali in čakali na terminalu brez kakršnegakoli pojasnila ali opravičila (bojda je bila za zamudo kriva megla v Dubaju, zanimivo pa je, da so druge letalske družbe lahko vzletale in pristajale z le minimalnimi zamudami do pol ure), kaj šele da bi dobili kak obrok ali vsaj vodo. 

0     0

ŽigaR

Registriran uporabnik



Turist

Prijateljica je danes odpotovala v Indonezijo tako da ta plan odpade

nam je ze sedaj zal da letimo s flydubaijom pa imamo do potovanja se en teden, kaj sele bo haha

ampak bodimo optimisticni, upam da se vse resi...

 

Kako pa je z obroki na letalu? Letimo v ekonomskem razredu. Je vkljucena, na karti pise naj bi bila a sem zasledil da je placljiva. Naj naredimo online check in?

dobimo na letalu slusalke in odejo tako kot drugje?

0     0

Tina

Gost




To je nizkocenovc in temu primerna postrežba...

0     0

Ojoj

Gost




Še en 'eskpert', ki misli, da zna vse. Ker IATA agenti so očitno sami sebi v namen. Bi šel na agencijo in plačal 25 € RSF in zadeva bi bila rešena. Težko berem te stvari. Težko. 

0     0

jaka

Gost




Kaj pa je narobe, ce kupis sam?

 

 

Se mi zdi pa kriminalno, da te jebejo s takimi forami za ze placano storitev. Mislim, da je nezakonito, da ti zaradi taksnega razloga odrecejo vkrcanje na letalo. Konec koncev je bila storitev placana.

0     0

mm

Gost




Srečno! Zdaj nas pa res vse zanima, kako ste zrihtali? Upam, da je šlo skozi brez pretiranih zapletov. uživajte!

0     0

mm

Gost




Jaz sem sicer imela podobno težavo, ko sem letela na Mauritius. Sem morala ob check inu poklicati osebo, ki je plačala karto, da mi je nareokovala številko kartice, pa sem jo morala zaradi varnosti povedati gospe na okenčku. Pa je šlo za družbo British Airways. Je pa res, da sem potovala v skupini (sicer sem karto kupovala naknadno in ločeno) in je oseba, ki je plačala mojo karto, pravna in ne fizična oseba. Skratka, srečno vam želim!

0     0

BR

Gost




Kolegica ima podobno situacijo z Emirati. Pri nakupu kart s tastovo kartico niso bili pozorni na drobni tisk, da mora tudi lastnik kartice potovati hkrati z njo...Menda njena kartica ni delala, ker ni imela dovolj limita za plačilo dveh kart za znesek nad 1000 eur.

Klicala je njihov center v Zagrebu in so ji dali navodila, da imajo na spletni strani obrazec za tak problem, da bo morala poslati sken potnega lista in kreditne plačnika avio kart z njegovo izjavo... očitno se da nekaj urediti tudi naknadno. Niso pa še dejansko šli in vprašanje je, kaj bodo še zakomplicirali..

Lp Barbi

0     0

s

Gost




upostevaj navodila letalske druzbe, uporabi obrazec za verifikacijo kreditne kartice, kot si napisala,in vse bo brez problema, preverjeno...ne komplicirajte...

1     0

ŽigaR

Registriran uporabnik



Turist

Evo se javljam kako smo uredili.

Ko smo prisli na letalisce v Beograd do okenca za check-in smo predlozili karte, na kar so nas opozorili da je problem in karte niso veljavne. Ker smo k sreci za to vedeli in smo bili pripravljeni na vse, sem jim predlozil fotokopijo passporta, kartice s katero so bile karte kupljene, obrazec za dovoljenje za uporabo kreditne kartice. 

Tam smo bili seznanjeni da ta sistem pri njih, torej pri FlyDubai ne velja vec, in da je karte potrebno ponovno placati, ter vloziti prosnjo za vrnitev prve kupnine. 

 

Drugace pa moram letalsko druzbo FlyDubai pohvaliti, osebje na nivoju, tudi odnos na letaliscu zelo pohvalen. Vsi zelo prijazni in pripravljeni pomagati. 

 

Jutri ponoci se vracamo domov, upam da bomo leteli tako dobro kot prejsnjic.

 

Ce ima kdo kaksno uprasanje glede Sri Lanke pa sem na voljo! SUPER DRZAVA!!!

0     0
OPOZORILO: STA potovanja ne prevzema odgovornosti za komentarje obiskovalcev. Komentarji so odraz osebnega mnenja posameznikov. Pridržujemo si pravico do neobjave ali izbrisa tem.

All we do is travel

Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate s piškotki. Preberite več o piškotih.

STA potovanja
Trg Ajdovščina 1, 1000 Ljubljana

080 47 42

info@stapotovanja.com

Vsak delavnik nas med 8. in 17. uro dobite na telefonskih številkah:

LJUBLJANA
T: 01/ 439 16 90
T: 01/ 439 16 91
M: 041 612 711
L: Ajdovščina 1, Ljubljana

ZAGREB
T: +385 1 488 63 40
M: +385 99 488 63 40
F: +385 1 488 63 45
L: Ulica Andrije Hebranga 22, Zagreb